Spir Communication is een concern dat communicatie naast de deur aanbiedt. De omzet per activiteit is hoofdzakelijk als volgt onderverdeeld:- uitgave van gratis advertentiebladen (43,1%; Regicom): 176 uitgaven (Top'annonces), waarvan wekelijks 15 miljoen exemplaren in Frankrijk verspreid worden. De omzet per inkomstenbron wordt uitgesplitst tussen de verkoop van advertentieruimte (86,6%) en de verkoop van advertenties (13,4%);- distributie van drukwerk (38,4% ; Adrexo): bezit van 236 distributiecentra in Frankrijk; - uitgave van onroerend goed magazines (10,9%; n° 1 in Europa): uitgave van 84 magazines, waarvan 51 in Frankrijk (49 gratis met als titel Logic-immo en 2 betalende) en 33 in het buitenland (32 gratis en 1 betalende) die 6,7 miljoen exemplaren per maand vertegenwoordigen;- drukken van kranten, magazines en reclamedrukwerk (6,1%): grootste Franse drukker van regionale weekbladen. Het concern bezit 15 prepress centra en 5 drukkerijen in Frankrijk.De rest van de omzet (1,5%) betreft het beheer van het Internetportaal topannonces.fr.